Forum AdeXclaN Strona Gwna
  Obecny czas to Pi 2:56, 19 Pa 2018   

Forum AdeXclaN Strona Gwna -> Forum testowe

Ale chyba warto być asertywnym i powiedzieć prawdę niż p

  Autor    Temat Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 641 Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

Ale chyba warto być asertywnym i powiedzieć prawdę niż p

snu. [link widoczny dla zalogowanych] Moje miala ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
ps.lepiej dryndnij do zony (przeciez to za nia tesknisz) zamiast podawac na forum swoj (?) nr tel.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Malwina_Toruń dzięki wypróbuję ten Sedomix, bo wyczytałam ,że jest bez recepty ale skoro 2 tabletki Bellergotu nie pomagają to nie wiem czy coś słabszego pomoże..ale na pewno kupię. [link widoczny dla zalogowanych] ale sproboj jak wytrzymasz krocej to tez bedzie ok kazdy dzien bez jedzenia to olga dla naszego przewody pokarmowego

Przeciętna, normalna dziewczyna... Fajnie dziewczyny, ze jest nas wiecej napiszcie cos o sobie... a gdy rano fryzura nie jest już taka jak była wieczorem, polecam rozczesanie włosów i wgniatanie w nich wody, a raczej zmoczonymi wodą dłoniami fryzurka odżywa i zawsze warto isc do lekarza! Tylko dzieki waszym opiniom moge sie zorientowac kto jest dobry a kto wogóle nie powinien zajmowac się tym co robi. [link widoczny dla zalogowanych]
a co ja mam powiedzieć? najprościej, jak skontaktujesz się w firmą, która się tym zajmuje i po prostu powiesz o swoich obawach [link widoczny dla zalogowanych] Kiedy zasugerowalam kuzynce abysmy wracaly do domu, bo nie czuje sie najlepiej w pewnym momencie uslyszalam cos takiego jakby balon pekl. Co znaczy, że czekacie na opinię drugiej instancji? Julita 38 lat waga 75!!!! Myslalam ze czeka mnie tylko jeszcze moze 1 albo 2 zabiegi ale tak naprawde bedzie ich pewnie jeszcze cala masa. Wyszukujecie gwiazd bez makijażu itp.
Cichopek służą wszelkiego rodzaju sesje, a Mucha nawet dzięki retuszowi nie wygląda tak jak Cichopek.
Hej tez mam blizne na rece juz od kilkunastu lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Można się onanizować nawet w czasie pierwszego dnia okresu.


Post zosta pochwalony 0 razy

Post Nie 12:04, 23 Mar 2014 
 Zobacz profil autora    
  Wywietl posty z ostatnich:      
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Skocz do:  


Last Thread | Next Thread  >

Zasady:
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

 

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB 2001 phpBB Group

phpBB Template by Vereor.

Web Templates
Web Design Templates